Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Zielona Szkoła

W dniach 22-26 maja klasy 1B 2B 3C wyjechały na wycieczkę do Chłapowa . Na wycieczkę w sumie pojechało 49 osób.  Spod szkoły wyjechaliśmy ok. 7. Naszym pierwszym punktem podróży był park linowy „Tarzan Park”. Niektóre osoby nie chciały wejść na niebieską trasę, bo się bały, ale większość osób skusiła się na dreszczyk emocji. Najpierw zostaliśmy nauczeni, jak poruszać się w parku, a potem ruszyliśmy w trasę. W parku spędziliśmy  2 godziny. Resztę dnia spędziliśmy w pokojach, wieczorem natomiast poszliśmy na spacer po plaży.

Drugiego dnia odbyły się warsztaty z bursztynami, podczas  których dowiedzieliśmy się więcej o tych kamieniach, następnie odbyła się gra terenowa. Zostaliśmy podzieleni na 4 grupy, każda dostała mapę , GPS i wykrywacz metali. Zadaniem było odnalezienie schowanych skarbów. W nocy poszliśmy na plażę szukać bursztynów. I tak zakończył się kolejny dzień naszej wycieczki.

Trzeciego dnia pojechaliśmy do Trójmiasta.  W Gdyni zwiedzaliśmy statek „Dar Pomorza”. Następnie pojechaliśmy do Gdańska, gdzie spacerowaliśmy Długim Targiem, z wieży Kościoła Mariackiego obejrzeliśmy panoramę Gdańska, a na koniec pozdrowiliśmy Neptuna. Odwiedziliśmy także słynne molo w Sopocie. I tak zakończył się kolejny dzień naszego wypoczynku.

Czwartego dnia pojechaliśmy do Słowińskiego Parku Narodowego. „Szlakiem ruchomych wydm” przeszliśmy niemały kawałek, ale widok był niesamowity.
Potem wróciliśmy zmęczeni do pensjonatu na obiadokolacje i tak zakończył się czwarty dzień.  Piątego dnia, a zarazem ostatniego, rano spakowaliśmy bagaże i wyjechaliśmy na Hel, gdzie zobaczyliśmy fokarium. Zobaczyliśmy, gdzie kończy się Polska. I tak skończyła się nasza wycieczka nad morzem. Pod szkołę wróciliśmy ok. godziny 20.

Naszym zdaniem wycieczka była bardzo udana
Patryk Zawadzki i Aleksander Giżyński IIb

W ramach projektu MEN współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny nasza szkoła w roku szkolnego 2006/07 otrzymała nową pracownię komputerową oraz Internetowe Centrum Informacji Multimedialnej, które znajduje się w bibliotece szkolnej. Drugą pracownię otrzymaliśmy w czerwcu 2008 roku.